SZKOLNY KONKURS RECYTATORSKI „MALUCHY LUBIĄ WIERSZE"
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU RECYTATORSKIEGO „MALUCHY LUBIĄ WIERSZE”
Organizatorem konkursu jest nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i informatyki Mirosława Kostrzębska.
Cele konkursu:
popularyzowanie twórczości Jana Brzechwy, Juliana Tuwima, Marii Konopnickiej, Wandy Chotomskiej, I. D. Gellnerowej, Agnieszki Frączek, Janiny Zośkiewicz, Elizy Rozdoby, Danuty Wawiłow i Pawła Golucha.
- rozwijanie zdolności recytatorskich,
- zainteresowanie uczniów poezją,
- zachęcanie do występów na scenie,
- prezentacja umiejętności uczniów,
- uczenie rywalizacji w przyjaznej atmosferze.
Uczestnicy konkursu będą oceniani w 3 kategoriach wiekowych:
✅klasa I
✅klasa II
✅klasa III
Przebieg konkursu - 03. 03.2021 r. /środa/ prezentacja utworów według harmonogramu.
WYKAZ RECYTATORÓW:
Klasa I
1. Anastazja Łyskawa – wiersz „Dzień niegrzeczności” /Agnieszka Frączek/
2. Wiktoria Dębowiecka- wiersz „Pieski” /J. G. Gellnerowa/
3. Michał Wójcik – wiersz „Mam talent” /Paweł Gołuch/
4. Maciej Szafraniec – wiersz „Zawodowiec” /Paweł Gołuch/.
Klasa II
1. Lena Dziadas - wiersz "Motyle" /Agnieszka Frączek/
2. Maciej Witczak – wiersz "Rycerz Krzykalski" /Julian Tuwim/
3. Dawid Janocha – wiersz „Szpak i sowa” /Jan Brzechwa/
4. Wojciech Antoniak – wiersz „Jajko” /Jan Brzechwa/.
Klasa III
1. Alicja Zając – wiersz „Milionerem być!” /Janina Zośkiewicz/
2. Oliwia Targosz – wiersz „Dwie krawcowe” /Jan Brzechwa/
3. Katarzyna Krzysztofik – wiersz „Rozrzutny wróbel” /Jan Brzechwa/
4. Maja Lach – wiersz „Mucha” /Jan Brzechwa/
5. Łucja Termyna – wiersz „Pan Zielonka” /Jan Brzechwa/
6. Michał Szura – wiersz „Ryby, żaby i raki” /Jan Brzechwa/
SZKOLNY KONKURS RECYTATORSKI – KRYTERIA OCENIANIA:
- dobór tekstu i jego pamięciowe opanowanie /od 1 – 10 pkt./
- interpretacja tekstu /od 1 – 5 pkt./
- ogólny wyraz artystyczny /od 1 – 5 pkt./
Wszystkim uczestnikom konkursu „Maluchy lubią wiersze” z klas I – III życzymy sukcesów oratorskich i uzyskania czołowych miejsc.
Trzymamy kciuki: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej